De algemene eigenschappen van al onze parasols
Sun Garden biedt u 5 veschillende duurzame parasols. Voor ieder model zijn de aantrekkelijke eigenschappen identiek:
- Kogelgewricht met Ertalon-rem om het zwaai-effect te beperken
- Dubbele naad in de zomen van het doek
- Paravent voor een minder grote windopvang
- Aluminium buis van 70 mm, HR epoxy verf, kantelbaar tot 45°
- Baleinespaakdemper die het doek langdurig beschermen
- Opening- en sluitingsysteem via hendel met rem
- Stevig kogelgewricht voor rotatie tot 360°
- Mastvoet in hars met een oppervlakte van 320cm²
3 verschillende canvasvormen, een tiental aantrekkelijke eigenschappen voor uw zweefparasol
Zweefparasol met flappen
Vierkantige zweefparasol
XL zweefparasol
Een katrolsysteem voor een eenvoudige opening
Om zich steeds aan te passen aan de positie van de zon kunnen al onze kwaliteitsvolle parasols 360° draaien en zijn ze tot 45° kantelbaar.
Het hendeltje is uitgerust met een remming en katrolsysteem de opening en de sluiting van de paraso te vergemakkelijken. Bij het openen vergrendelt het bovenste kogelgewricht om een kanteling tot 45°mogelijk te maken en zo wrijving met de mast te voorkomen.
Doeken bestendig tegen scheuren
Er werden dempers toegevoegd aan iedere baleinestaak om de schokken op het doek op te vangen in geval van wind.
Easy Sun werkte namelijk 4 verschillende systemen uit om de spanning op het doek te verminderen (verluchtingsopeningen, oog-openingen, kogelgewricht met remmingsysteem en dempers op de baleinestaken. Bovendien biedt de dubbele naad in de zoom van het doek een extra bestendigheid tegen de spanningen op het doek. Daarbij zijn alle doeken ook waterbestendig.
Een katrolsysteem voor een eenvoudige opening
Om zich steeds aan te passen aan de positie van de zon kunnen al onze kwaliteitsvolle parasols 360° draaien en zijn ze tot 45° kantelbaar.
Het hendeltje is uitgerust met een remming en katrolsysteem de opening en de sluiting van de paraso te vergemakkelijken. Bij het openen vergrendelt het bovenste kogelgewricht om een kanteling tot 45°mogelijk te maken en zo wrijving met de mast te voorkomen.